همه چیز درباره ی والیبال
همه چیز درباره ی والیبال
سلام دوستان من دانیال 15 ساله اهل همدان هستم و حدود 6 ساله دارم والیبال بازی میکنم و یک بازیکن نیمه حرفه ای هستم امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید

 


 
سلام دوباره "محمد تركاشوند" بعداز خداحافظی كمتر از یك سال پیش
"محمد تركاشوند"
 اسطوره والیبال ایران در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر به دلیل تصادف و مصدومیت از دوران بازیگری خود با عدم همراهی تیم سایپا،در نیم فصل دوم خداحافظی كرد؛اما چندی است كه وی تمرینات خود را آغاز كرده است. محمد تركاشوند،پشت خط زن اسبق تیم ملی والیبال بزرگسالان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود:پس از9 ماه كه از تمرینات حرفه ای دور بودم،حدود یك ماه است كه تمریناتم را با تیم پرسپولیس آغاز كرده ام
. وی گفت:با توجه به آن كه به دلیل مصدومیت نمی توانستم تمرینات والیبالی داشته باشم، حضور مجدد و موفق در زمین والیبال پس از یك دوره استراحت مطلق كار سختی است،اما نهایت توانم را برای رسیدن به روزهای طلایی بكار گرفته ام. تركاشوند در خصوص خبر حضورش در تركیب كادرفنی تیم پرسپولیس به عنوان مربی اظهار داشت:هنوز دراین خصوص تصمیم خاصی نگرفته ام و هم اكنون تمریناتم را دنبال می كنم تا اگر توانستم خود را به اوج آمادگی برسانم ،به عنوان بازیكن در خدمت تیم پرسپولیس باشم؛در غیر این صورت در كادر فنی والیبال را دنبال می كنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط دانیال لقمانی